wtorek, 18 czerwca 2013

Rozdział L

      Zbliżył się. Czułam już jego ciepły oddech. Nie wiedziałam co robić. W tym momencie zadziałał zdrowy rozsądek i … serce. Wstałam oddalając się od niego. Nie mogłam tego zrobić. Mimo wszystko nadal kochałam Piotrka. Aleks też wstał i podszedł do mnie.
-Inia daj mi szansę. Naprawdę cię kocham.
-Ale ja kochał Piotrka. Nie umiem być z kimś innym. Zrozum.
-Ale...- zaczął.
-Aleks przepraszam jeśli poczułeś, że możemy być razem, ale ja nie jestem gotowa na nową miłość. Wczoraj odeszłam od męża i nadal go kocham.
-Obiecuję, że przy mnie zapomnisz o nim.
-Nie chcę. Proszę wyjdź. Znajdź sobie kogoś innego i przestań próbować być ze mną, bo to się nigdy nie uda. Nie kocham cię.
Widziałam w jego oczach, że jest smutny, ale chciałam być szczera. Nigdy nie mogłabym być z nim. Westchnął, wziął kurtkę i wyszedł. Usiadłam na kanapie, podkuliłam nogi i położyłam głowę na kolanach. Wtedy poczułam ruch dziecka. No tak, nie powinnam w takiej pozycji siedzieć. Zadzwonił mi telefon. Pit. Nie byłam jeszcze gotowa na rozmowę z nim i odrzuciłam połączenie. Wtedy wrócił Alek.
-Cześć siostra- zawołał.
-Cześć- powiedziałam prawie bezgłośnie.
-O widzę, że lepiej się czujesz.
-Czemu tak myślisz?
-Bo się ogarnęłaś. Przebrałaś ten szlafrok na zwykłe ciuchy i już nie masz tak czerwonych oczu.
-Aleks tu był.
-Co? A niby po co?
-Chciał, żebym do niego wróciła.
-Ten to zawsze musi się pojawić w najmniej odpowiednim momencie- wkurzył się- Przemyślałaś sprawę rozwodu?
-Nie miałam nad czum się zastanawiać. Niedługo złoże pozew. Pomożesz mi w tym?
-Jasne, ale tak naprawdę nie wiesz czy Pit cię zdradził. Może lepiej zaczekać aż ci wszystko wyjaśni.
-Ale on nie chce mi nic powiedzieć! Zdradza mnie!
-Inia- mocno mnie przytulił- Nawet nie wiesz jak cię przepraszam.
-Ty? Za co?
-To przeze mnie teraz cierpisz, bo to ja cię tu ściągnąłem i przeze mnie go poznałaś. To wszystko moja wina.
-Nie Alek. W tym nie ma w ogóle twojej winy.

Pit:

      Nie mogłem powiedzieć wszystkiego. Jeszcze nie teraz. Umówiłem się z Izą i pojechałem na spotkanie. Po drodze zadzwoniłem do Ini, ale odrzuciła połączenie. W sumie mogłem się domyślić. Musiałem ją odzyskać. Zrozumiałem, że nie powinienem był jej okłamywać, a teraz musiałem to naprawić. Zauważyłem, że jedzie za mną jakieś auto. Zatrzymałem się na poboczu i ono też. Wyszedł z niego Aleks. Nie wiedziałem skąd on się tu wziął. Podszedł do mnie i zmierzył mnie wzrokiem.
-Nie wiem co jej zrobiłeś, ale jesteś draniem.
-Co? Skąd ty wiesz?
-Byłem u Ingi i powiedziałem jej, że chcę z nią być.
-Nie oddam ci jej- wkurzyłem się.
-Ona mnie nie chce. Kocha ciebie i powiedziała mi to. Co jej zrobiłeś?
-Nic.
-I dlatego chce się z tobą rozwieść?
-Nie muszę ci się tłumaczyć.
Zdenerwowany pojechałem dalej. Na szczęście Atanasijević już za mną nie jechał. Dojechałem na miejsce spotkania. Iza już tam była.
-Cześć- uśmiechnęła się.
-Cześć. Wiesz musimy pogadać.
-No dobra, ale o czym?
-O mojej żonie.
-A. No właśnie też chciała z tobą o niej porozmawiać. Chyba musimy jej w końcu powiedzieć. I tak się dowie.
-Właśnie się dowiedziała.

Alek:

        Pojechałem z Inią do mieszkania Piotrka po jej rzeczy. Nie mogłem uwierzyć, że jej to zrobił. Wyglądali na szczęśliwe małżeństwo, a tu wszystko się posypało. Obiecałem sobie, że jej z tym nie zostawię i pomogę z rozwodem i dzieckiem. Gdy dojechaliśmy na miejsce nie było go tak jak myśleliśmy.
-Ja spakuję ci ciuchy, a ty pozbieraj resztę swoich rzeczy z mieszkania.
-Dziękuję za pomoc- pocałowała mnie w policzek.
-Nie ma za co. Jesteś moją młodszą siostrą. Muszę ci pomagać- uśmiechnąłem się- No dobra zabierzmy się do pracy zanim Pit wróci.
-Racja.
Poszedłem do sypialni i zacząłem pakować jej rzeczy. Na półce stały jej zdjęcia z Piotrkiem. Zastanawiałem się jak on mógł ją zdradzić. Zawsze był o nią zazdrosny i oświadczył jej się szybko, bo chciał czuć się pewniej, a teraz miałby ją zdradzać? To nie trzymało się kupy. Sądziłem, że trzeba porozmawiać ze środkowym. Nie mógł tak wszystkiego spieprzyć. Naprawdę ją kochał i ona jego, dlatego chciałem, żeby to okazało się jakimś nieporozumieniem. Wtedy do pokoju weszła Inia z kilkoma rzeczami.
-Jak ci idzie?- spytała.
-Dobrze, ale te zdjęcia też bierzesz?- wskazałem na ich wspólne fotografie.
-Nie. Tego nie- spuściła głowę.
-No dobra.
Kończyłem pakować rzeczy. W końcu wszystko było w walizkach. Siostra przytuliła się do mnie i rozglądnęła po mieszkaniu. Westchnęła.
-Wracajmy do domu- odwróciła się do mnie.
-No dobra. Chodźmy.
Wziąłem walizki i udaliśmy się do wyjścia. W tym momencie wrócił Piotrek. Miał zdziwioną minę. Zaraz za nim weszła wysoka, długonoga blondyna. Wkurzyłem się. Środkowy spojrzał na walizki i przeniósł wzrok na żonę.
-Co ty robisz?- spytał
-Nie widzisz? Wyprowadzam się.
-Ale dlaczego?
-Dlaczego?!- nie wytrzymałem- Przez nią! Przyprowadzasz kochankę do mieszkania i pytasz się czemu żona się od ciebie wyprowadza?!
-Przyznaj się w końcu- Inia miała błagalny głos- Chcę usłyszeć to od ciebie.
-No dobra- Nowakowski westchnął.

No jest kolejny. Jakoś go skończyłam. 15 komentarzy = nowy rozdział. Komentujcie ;)

21 komentarzy:

  1. Myślę, że Piotr jej nie zdradza... Nie mógłby! Prawda?
    Rozdział świetny, czekam na kolejny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jak się ciebie fajnie czyta ... Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jakie ma wytłumaczenie Piotrek .:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze!!! Ale sie porobiło O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Piotrek nie może zdradzać Ini!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale napięcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuper rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piter jej chyba nie zdradził...!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejejej Ja się chyba nawet domyślam o co chodzi ;D Ale zostawię to na razie dla siebie ;D (Zua ja) Buahahahahahah :D
    Ale teraz Pit ma wszystko wyjaśnić i mają być razem !

    Pozdrawiam,Ever ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze zrobiła spławiając Aleksa, teraz niech jeszcze pogodzi się z Pitem i będzie ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział, Piotrek na pewno jej nie zdradza, dawaj szybko następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że Pit szykuje coś miłego, a Inia od razu go o najgorsze posądza. ;)
    Czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział, niech Pit teraz wszystko wyjaśni i niech się wreszcie pogodzą ; )
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super dodawje szybko następny juz sie nie moge doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ zajebisty rozdział! Niech Piter sie tłumaczy teraz ;D Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział! Pozdrawiam :* /Malina

    OdpowiedzUsuń
  17. Już jest 15 komentarzy, to kiedy nowy ? Dawaj jeszcze dzisiaj, proszę;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie dzisiaj nowy rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny *.* ale krótki... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. jest 20 komentarzu a nowego rozdzialu nadal nie ma :c

    OdpowiedzUsuń